Back to school

Måndag igen alltså. Ännu en vecka på jobbet, och förhoppningsvis så blir vädret okej i veckan. Det var väldigt fint idag i alla fall, precis lagom varmt och inte alls blåsigt, (vilket uppskattas när man står ute vid ett fält hela dagen)
Jobbade med en ny kille idag, och fick lära upp honom arbetsuppgifterna. Dagen gick ganska snabbt, när man börjar jobba med någon ny så finns det alltid en massa saker att prata om, då man precis lär känna varandra.
Annars så har jag idag hunnit med att laga mat, hämta ut ett paket från Asos på Coop, tagit en långpromenad med min syster, presenterats för hennes pojkväns föräldrar, kommit hem igen och tagit en dusch. Känns som att jag varit relativt produktiv idag. Egentligen så skulle syrran och jag gå på ett yogapass på gymmet idag, men jag har haft lite problem med min handled den senaste veckan. Jag har haft jätteont i den och kan inte böja eller belasta den. I lördags innan vi gick ut och åt så svängde vi in på apoteket vid centralen och köpte ett handledsstöd med skena så att jag inte ska böja handleden.


Kommentera här: