Produktivitet

Den här morgonen har jag hunnit med så mycket. Vanligtvis så vaknar jag 8.00, gör mig i ordning för jobbet och åker dit. Imorse gick jag upp 05.50, åt frukost och åkte in till tandläkaren. De skulle skanna hela mitt huvud i en speciell maskin för att se hur mina visdomständer kommer att växa ut. Maskinen åker runt hela huvudet i ca. 17 sekunder och man måste hålla sig helt stilla. De tog även bort tandsten vid mina framtänder, de brukar skrapa bort det, men idag tog tandläkaren ett annat verktyg och "putsade" bort tandstenen. Det ilade skitmycket i tänderna och var otroligt obehagligt. En av anledningarna till att jag hatar tandläkarbesök. Tänk att jag nästa år måste börja betala för besöken!
Efter det åkte jag hem och hann med att sortera igenom nästan hela min garderob på under en timme, vilket måste vara ett sorts rekord för mig. Jag stoppade undan mina sommarkläder och tog fram höstkläderna. Nu sitter jag på jobbet och har rast samt försöker vila upp mig inför resten av dagen.


Kommentera här: