Inköp

Åkte in en snabbis till Gränby Centrum och kollade igenom några affärer. Jag hade några kuponger med ett erbjudande på 3 för 2 som går ut i slutet av augusti, både på Bik bok och Cubus. Jag hittade först inget speciellt som jag ville lägga pengar på då jag försöker spara för tillfället, men jag hittade ett par toppar på rean inne på Cubus. Rabattkupongen gällde då tyvärr inte då topparna redan var reducerade, men 29:-/topp gjorde mig inget alls att betala. Jag fick alltså med mig hem tre toppar för endast 87:-.
Vanligtvis så brukar reasnurrorna i affärer vara väldigt urplockade och med endast kläder i de största storlekarna kvar, men inte den här gången. Jag tog med mig en hel hög med kläder (i rätt storlek) in i omklädningsrummet. (Jag är vanligtvis storlek XS/S i toppar) Dock så bestämde jag mig för att inte gå helt över styr och endast ta med mig mina tre favoriter hem. Det randiga linnet är i storlek S, den blå linneklänningen är i storlek XS medan det grå linnet är i L. Jag vet, det låter sjukt stort, men det passar mig fint, tyget känns skönt och jag kan använda det till leggings. Anledningen till att jag inte köpte det randiga linnet i XS är att jag inte tyckte att det satt fint när det var så tajt, då jag gillar att ha lite lösare överdelar.

Kommentera här: