Work out

Jag är nog den lataste människan jag känner. Om jag kunde så skulle jag gladeligen ligga och söla i sängen hela dagarna, men nu är det inte en möjlighet. 
Jag köpte ett träningskort för ett par veckor sedan, jag bestämde mig för ett terminskort för ungdomar på Friskis & Svettis då det är det mest prisvärda + att jag kunde utnyttja min studentrabatt innan den går ut i oktober. Studentrabatten gjorde att jag sparade 200:-, men det sved ändå till lite i mig när jag betalade de 1500:- som träningskortet kostade mig. Nu får det vara min motivation för att träna, jag måste träna 2-3 ggr i veckan nu för att det ska vara värt det. I sommar har jag släpat mig ut nästan varje dag för att antingen jogga eller cykla, (tills värmeböljan kom) Jag märkte hur min kondition snabbt förbättrades och nu är jag taggad på att följa upp det med styrka och olika pass på gymmet.
Som tur är så har jag min storasyster Sanne som träningskompis. Hon bokar träning med mig, kör oss till Friskis och svettas med mig därinne. Vi har lovat varann att peppa varann med träningen, vilket jag har en känsla av att det kommer komma till behov när jag känner mig som segast.
 

Kommentera här: